Owned by Orang Bukan Hantu (OBH). Powered by Blogger.

Pages

Tan Sri Annuar Musa saman FAM, Azzudin!

Wednesday 6 June 2012

Bangun pagi brader OBH buka Facebook nampak page Sokernets post pasal Tan Sri Annuar Musa (TSAM) nak saman FAM dengan S/U Agung Datuk Azzudin.


Screen-captured dari Page FB TSAM
Apa yang brader paham, saman ini berkaitan dengan kes TSAM digantung selama 2 tahun setengah oleh J/K Tatatertib FAM berhubung isu kritikan terbuka beliau terhadap Jurulatih Skuad Kebangsaan Datuk K. Rajagopal berikutan prestasi skuad yang tidak konsisten.

Dalam hal ni memang brader OBH bersetuju sangat la dengan TSAM. Kasi dorang hangat sikit. Sebab brader OBH rasa macam TSAM ni agak teraniaya di sini dan agak jelas terang lagi bersuluh FAM ialah sebuah persatuan syok sendiri.

Ditambah dengan karenah pegawai atasan FAM yang memang selalu menimbulkan lawak antarabangsa sebagai contoh Pengerusi J/K Tatatertib yang bagi amaran kat TSAM supaya tak datang Stadium Bukit Jalil untuk menonton final Piala FA Kelantan lawan Sime Darby hari tu. Serius memang beliau patut masuk Raja Lawak.

Itu belum masuk lagi The Untouchable.

Apa-apa pun brader OBH harap semoga akan muncul ramai lagi pemimpin seperti TSAM yang berani nak bersuara demi kebaikan bola sepak negara. Ini nak-nak je ada segerombolan pegawai yang serupa macam tak buat kerja. Nak mewah je.

Majulah Bola Sepak Untuk Negara!

*Untuk bacaan lanjut berkenaan isu ini boleh baca di Sokernet.com.
Share this article on :

0 komen anda:

Post a Comment

Mulai 23/05/2012

 
© Copyright 2010-2011 Orang Bukan Hantu All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.