Owned by Orang Bukan Hantu (OBH). Powered by Blogger.

Pages

Superstar Rajnikanth

Wednesday 23 May 2012

Untuk tulisan pertama aku selepas Debut, aku memilih Superstar Rajnikanth sebagai modal tulisan aku.

Kenapa aku pilih dia? Cuba lihat video dari Youtube ini.


Awesome kan? Aku rasa siapa yang minat cerita Tamil mesti kenal dengan Superstar Rajnikanth ni. Aku pernah tengok 1 movie dia je, iaitu Sivaji. Klip video Youtube yang aku share ni pula dari movie Chandramukhi.

Dengan misai trademark dia yang macho, ditambah dengan aksi-aksi luar biasa yang kadang-kala melawan hukum fizik serius aku rasa dia memang lejen.

Hebat tak hebat Superstar Rajnikanth ni, dia ni pelakon kedua yang mendapat bayaran termahal di Asia selepas Jackie Chan dengan nilaian sebanyak $US5.9 juta. Kaya weyh!

Nak tau lebih lanjut, boleh tengok di Wikipedia Rajnikanth.

*Aku rasa rambut dia ni dalam pilem tu rambut palsu*
Share this article on :

0 komen anda:

Post a Comment

Mulai 23/05/2012

 
© Copyright 2010-2011 Orang Bukan Hantu All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.